Global Virtual Currency Market 2014-2018

世界の仮想通貨市場動向(2014-2018)

◆タイトル:Global Virtual Currency Market 2014-2018
◆商品コード:IRTNTR3255
◆調査・発行会社:Technavio (Infiniti Research Ltd.)
◆発行日:2014年1月24日
◆ページ数:49
◆資料形式:pdf / 英語
◆納品方法:Email
◆調査対象地域:グローバル
◆販売価格オプション(消費税別)
Single UserUSD2,000 ⇒換算¥212,000見積依頼/購入/質問フォーム
Five UserUSD2,300 ⇒換算¥243,800見積依頼/購入/質問フォーム
Global License(社内共有可)USD10,000 ⇒換算¥1,060,000見積依頼/購入/質問フォーム
販売価格オプションの説明はこちらでご利用ガイドはこちらでご確認いただけます。
※お支払金額は「換算金額(日本円)+消費税+配送料(Eメール納品は無料)」です。
※Eメールによる納品の場合、通常ご注文当日~2日以内に納品致します。
※商品の納品後、納品日+5日以内に請求書を発行し、お客様宛に郵送いたしますので、請求書発行日より2ヶ月以内に銀行振込にて支払をお願いします。(振込先:三菱東京UFJ銀行/京橋支店/H&Iグローバルリサーチ株式会社)
※上記の日本語題名はH&Iグローバルリサーチが翻訳したものです。英語版原本には日本語表記はありません。
※為替レートは適宜修正・更新しております。リアルタイム更新ではありません。
※ご購入後、資料に記載の英語表現や単語の意味に関しましては無料でお答えいたします。(但し、対応範囲は弊社で判断)
※弊社H&Iグローバルリサーチ株式会社はTechnavio (Infiniti Research Ltd.)の日本における正規販売代理店です。

【資料の概要】

本調査レポートでは、"世界の仮想通貨市場動向(2014-2018)"について調査・分析し、エグゼクティブサマリー、市場概観、市場規模及び予測、主要地域別分析、購買基準、市場成長要因、市場の課題、市場動向、競争状況、主要企業(ベンダー)分析等の情報をお届けいたします。

TechNavio’s analysts forecast the Global Virtual Currency market to grow at a CAGR of 8.52 percent over the period 2013-2018. One of the key factors contributing to this market growth is the increasing usage of social media and online games. The global virtual currency market has also been witnessing the increasing adoption of gamification. However, the increase in cyber threats could pose a challenge to the growth of this market.
TechNavio’s report, the Global Virtual Currency Market 2014-2018, has been prepared based on an in-depth market analysis with inputs from industry experts. The report covers the APAC and EMEA regions, and the Americas; it also covers the global virtual currency market landscape and its growth prospects in the coming years. The report also includes a discussion of the key vendors operating in this market.
Key vendors dominating this space are DeNA Co., Ltd., Facebook Inc., Gree Inc., and Zynga Inc.
Other vendors mentioned in the report are CrowdStar Inc., Electronic Arts Inc., Kabam Inc., King.com, Playdom, Inc., Rovio Entertainment Ltd., Tencent Holdings Ltd., TinyCo., and Wooga GmbH.
Key questions answered in this report:
What will the market size be in 2016/2018 and what will the growth rate be?
What are the key market trends?
What is driving this market?
What are the challenges to market growth?
Who are the key vendors in this market space?
What are the market opportunities and threats faced by the key vendors?
What are the strengths and weaknesses of the key vendors?
You can request one free hour of our analyst’s time when you purchase this market report. Details are provided within the report.

【資料の目次】

01. Executive Summary
02. List of Abbreviations
03. Scope of the Report
03.1 Market Overview
03.2 Product Offerings
04. Market Research Methodology
04.1 Market Research Process
04.2 Research Methodology
05. Introduction
06. Market Landscape
06.1 Prominent Virtual Currencies
06.1.1 Retail Loyalty Points
06.1.2 Credit Card Points
06.1.3 Air Miles
06.1.4 Game-based Virtual Currency
06.1.5 Peer to Peer Virtual Currency
06.2 Market Size and Forecast
06.2.1 Mobile Virtual Currency Market Size and forecast
06.3 Five Forces Analysis
07. Geographical Segmentation
08. Buying Criteria
09. Market Growth Drivers
10. Drivers and their Impact
11. Market Challenges
12. Impact of Drivers and Challenges
13. Market Trends
14. Trends and their Impact
15. Vendor Landscape
15.1 Competitive Scenario
15.1.1 Key News
15.1.2 Mergers and Acquisitions
15.2 Major Vendors
15.3 Other Prominent Vendors
16. Key Vendor Analysis
16.1 Facebook Inc.
16.1.1 Business Overview
16.1.2 Key Information
16.1.3 SWOT Analysis
16.2 Zynga Inc.
16.2.1 Business Overview
16.2.2 Key Information
16.2.3 SWOT Analysis
16.3 Gree, Inc.
16.3.1 Business Overview
16.3.2 Business Segmentation
16.3.3 Key Information
16.3.4 SWOT Analysis
16.4 DeNA Co., Ltd.
16.4.1 Business Overview
16.4.2 Business Segmentation
16.4.3 Key Information
16.4.4 SWOT Analysis
17. Other Reports in this Series

List of Exhibits
Exhibit 1: Market Research Methodology
Exhibit 2: Global Virtual Currency Market 2013-2018 (US$ million)
Exhibit 3: Global Mobile Virtual Currency Market 2013-2018 (US$ million)
Exhibit 4: Mobile Virtual Currency Market as a Segment of Global Virtual Currency Market
Exhibit 5: Geographical Segmentation of Global Virtual Currency Market 2013
Exhibit 6: Business Segmentation: Gree Inc.
Exhibit 7: Revenue Generation for DeNA by Business Segments 2013
Exhibit 8: Business Segmentation: DeNA Co., Ltd.



【掲載企業】

DeNA Co. Ltd., Facebook Inc., GREE Inc., and Zynga Inc.

【調査方法】

一次資料による調査(業界専門家、ベンダー、代理店、顧客等を対象にしたデプスインタビュー調査など)及び二次資料による調査(Technavio独自のプラットフォーム、産業書籍、企業報告書、ニュース記事、アナリストレポート、貿易協会、政府機関発行データなど)

★調査レポート[世界の仮想通貨市場動向(2014-2018)] (Global Virtual Currency Market 2014-2018 / IRTNTR3255)販売に関する免責事項
[世界の仮想通貨市場動向(2014-2018)] (Global Virtual Currency Market 2014-2018 / IRTNTR3255)についてEメールでお問い合わせ


◆H&Iグローバルリサーチ株式会社のお客様(例)◆