Global Advanced Analytics Market 2012-2016

世界の高度分析(Advanced Analytics)市場動向(2012-2016)

◆タイトル:Global Advanced Analytics Market 2012-2016
◆商品コード:IRTNTR2037
◆調査・発行会社:Technavio (Infiniti Research Ltd.)
◆発行日:2013年3月26日
◆ページ数:35
◆資料形式:pdf / 英語
◆納品方法:Eメール
◆調査対象地域:グローバル
◆販売価格オプション(消費税別)
Single UserUSD2,000 ⇒換算¥226,000見積依頼/購入/質問フォーム
Five UserUSD2,300 ⇒換算¥259,900見積依頼/購入/質問フォーム
Enterprise License(社内共有可)USD3,000 ⇒換算¥339,000見積依頼/購入/質問フォーム
販売価格オプションの説明はこちらでご利用ガイドはこちらでご確認いただけます。
※お支払金額は「換算金額(日本円)+消費税+配送料(Eメール納品は無料)」です。
※Eメールによる納品の場合、通常ご注文当日~2日以内に納品致します。
※商品の納品後、納品日+5日以内に請求書を発行し、お客様宛に郵送いたしますので、請求書発行日より2ヶ月以内に銀行振込にて支払をお願いします。(振込先:三菱東京UFJ銀行/京橋支店/H&Iグローバルリサーチ株式会社)
※上記の日本語題名はH&Iグローバルリサーチが翻訳したものです。英語版原本には日本語表記はありません。
※為替レートは適宜修正・更新しております。リアルタイム更新ではありません。
※ご購入後、資料に記載の英語表現や単語の意味に関しましては無料でお答えいたします。(但し、対応範囲は弊社で判断)
※弊社H&Iグローバルリサーチ株式会社はTechnavio (Infiniti Research Ltd.)の日本における正規販売代理店です。

【資料の概要】

本調査レポートでは、"世界の高度分析(Advanced Analytics)市場動向(2012-2016)"について調査・分析し、エグゼクティブサマリー、市場概観、市場規模及び予測、主要地域別分析、主要国別分析、購買基準、市場成長要因、市場の課題、市場動向、競争状況、主要企業(ベンダー)分析等の情報をお届けいたします。

TechNavio’s analysts forecast the Global Advanced Analytics market to grow at a CAGR of 13.62 percent over the period 2012-2016. One of the key factors contributing to this market growth is the growth of predictive analytics. The Global Advanced Analytics market has also been witnessing the emergence of advanced analytics in social gaming. However, the lack of expertise could pose a challenge to the growth of this market.
TechNavio’s report, the Global Advanced Analytics Market 2012-2016, has been prepared based on an in-depth market analysis with inputs from industry experts. The report covers the Americas, the EMEA and APAC regions; it also covers the Global Advanced Analytics market landscape and its growth prospects in the coming years. The report also includes a discussion of the key vendors operating in this market.
Key vendors dominating this space include SAS Institute Inc., IBM Corp., Microsoft Corp., and KXEN Inc.
Other vendors mentioned in the report are: TIBCO Software Inc., Oracle Corp., SAP AG, Teradata Corp., Information Builders Inc., and MicroStrategy Inc.
Key questions answered in this report:
What will the market size be in 2016 and at what will be the growth rate?
What are key market trends?
What is driving this market?
What are the challenges to market growth?
Who are the key vendors in this market space?
What are the market opportunities and threats faced by key vendors?
What are the strengths and weaknesses of each of these key vendors?

【資料の目次】

1. Executive Summary
2. Introduction
3. Market Coverage
Market Overview
Key Offerings
4. Market Landscape
4.1. Market Size and Forecast
4.2. Five Force Analysis
5. Geographical Segmentation
6. Key Leading Countries
US
UK
Germany
7. Vendor Landscape
8. Buying Criteria
9. Market Growth Drivers
10. Drivers and their Impact
11. Market Challenges
12. Impact of Drivers and Challenges
13. Market Trends
14. Key Vendor Analysis
14.1. SAS Institute Inc.
14.1.1. Business Overview
14.1.2. Business Segmentation
14.1.3. Key Information
14.1.4. SWOT Analysis
14.2. IBM Corp.
14.2.1. Business Overview
14.2.2. Business Segmentation
14.2.3. Key Information
14.2.4. SWOT Analysis
14.3. Microsoft Corp.
14.3.1. Business Overview
14.3.2. Business Segmentation
14.3.3. Key Information
14.3.4. SWOT Analysis
14.4. KXEN Inc.
14.4.1. Business Overview
14.4.2. Business Segmentation
14.4.3. Key Information
14.4.4. SWOT Analysis
15. Other Reports in this Series
List of Exhibits:
Exhibit 1: Global Advanced Analytics Market 2012-2016 (US$ billion)
Exhibit 2: Global Advanced Analytics Market by Geographical Segmentation 2012
Exhibit 3: Global Advanced Analytics Market by Vendor Segmentation 2012
Exhibit 4: Business Segmentation of SAS Institute Inc.
Exhibit 5: Business Segmentation of IBM Corp.
Exhibit 6: Business Segmentation of Microsoft Corp.
Exhibit 7: Business Segmentation of KXEN Inc.



【掲載企業】

SAS Institute Inc., IBM Corp., Microsoft Corp., and KXEN Inc.,TIBCO Software Inc., Oracle Corp., SAP AG, Teradata Corp., Information Builders Inc., and MicroStrategy Inc.

【調査方法】

一次資料による調査(業界専門家、ベンダー、代理店、顧客等を対象にしたデプスインタビュー調査など)及び二次資料による調査(Technavio独自のプラットフォーム、産業書籍、企業報告書、ニュース記事、アナリストレポート、貿易協会、政府機関発行データなど)

★調査レポート[世界の高度分析(Advanced Analytics)市場動向(2012-2016)] (Global Advanced Analytics Market 2012-2016 / IRTNTR2037)販売に関する免責事項
[世界の高度分析(Advanced Analytics)市場動向(2012-2016)] (Global Advanced Analytics Market 2012-2016 / IRTNTR2037)についてEメールでお問い合わせ


◆H&Iグローバルリサーチ株式会社のお客様(例)◆