Global Women Apparel Market 2018-2022

女性用アパレル製品の世界市場2018-2022

◆タイトル:Global Women Apparel Market 2018-2022
◆商品コード:IRTNTR20629
◆調査・発行会社:Technavio (Infiniti Research Ltd.)
◆発行日:2018年3月20日
◆ページ数:143
◆資料形式:PDF / 英語
◆納品方法:Eメール(受注後24時間以内)
◆調査対象地域:グローバル
◆産業分野:消費財・小売り
◆販売価格オプション(消費税別)
Single User(1名様閲覧用)USD3,500 ⇒換算¥392,000見積依頼/購入/質問フォーム
Five User(5名様閲覧用)USD4,000 ⇒換算¥448,000見積依頼/購入/質問フォーム
Enterprise License(同一法人内共有可)USD5,000 ⇒換算¥560,000見積依頼/購入/質問フォーム
販売価格オプションの説明はこちらでご利用ガイドはこちらでご確認いただけます。
※お支払金額は「換算金額(日本円)+消費税+配送料(Eメール納品は無料)」です。
※Eメールによる納品の場合、通常ご注文当日~2日以内に納品致します。
※商品の納品後、納品日+5日以内に請求書を発行し、お客様宛に郵送いたしますので、請求書発行日より2ヶ月以内に銀行振込にて支払をお願いします。(振込先:三菱東京UFJ銀行/京橋支店/H&Iグローバルリサーチ株式会社)
※上記の日本語題名はH&Iグローバルリサーチが翻訳したものです。英語版原本には日本語表記はありません。
※為替レートは適宜修正・更新しております。リアルタイム更新ではありません。
※ご購入後、資料に記載の英語表現や単語の意味に関しましては無料でお答えいたします。(但し、対応範囲は弊社で判断)
※弊社H&Iグローバルリサーチ株式会社はTechnavio (Infiniti Research Ltd.)の日本における正規販売代理店です。

【資料の概要】

当調査レポートでは、女性用アパレル製品の世界市場について調査・分析し、市場概要、市場環境、女性用アパレル製品市場規模、製品別(トップス・ドレス、ボトムウェア、部屋着・寝間着、コート・ジャケット・スーツ、アクセサリ・その他)分析、販売チャネル別(オフライン、オンライン)分析、市場動向、競争環境、主要地域別市場規模(アメリカ、ヨーロッパ、アジアなど)、関連企業情報などを含め、以下の構成でお届け致します。
・エグゼクティブサマリー
・調査範囲・調査手法
・女性用アパレル製品の世界市場概要
・女性用アパレル製品の世界市場環境
・女性用アパレル製品の世界市場動向
・女性用アパレル製品の世界市場規模
・女性用アパレル製品の世界市場:業界構造分析
・女性用アパレル製品の世界市場:製品別(トップス・ドレス、ボトムウェア、部屋着・寝間着、コート・ジャケット・スーツ、アクセサリ・その他)
・女性用アパレル製品の世界市場:販売チャネル別(オフライン、オンライン)
・女性用アパレル製品の世界市場:地域別市場規模・分析
・女性用アパレル製品のアメリカ市場規模・予測
・女性用アパレル製品のヨーロッパ市場規模・予測
・女性用アパレル製品のアジア市場規模・予測
・女性用アパレル製品の主要国分析
・女性用アパレル製品の世界市場:意思決定フレームワーク
・女性用アパレル製品の世界市場:成長要因、課題
・女性用アパレル製品の世界市場:競争環境
・女性用アパレル製品の世界市場:関連企業情報(ベンダー分析)

About women apparel
The women apparel comprises apparel products for women aged 15 and above. It covers tops, bottom wear, intimates, sleepwear, dresses, coats, jackets, suits, accessories, and other clothing
[Covered in this report]
The report covers the present scenario and the growth prospects of the global women apparel market for 2018-2022. To calculate the market size, the report considers the revenue generated from retail sales of women’s apparel products to individual customers in the global market. The report includes market segmentation by product, distribution channel, and geography
The market is divided into the following segments based on geography:
• Americas
• APAC
• EMEA

Technavio’s report, Global Women Apparel Market 2018-2022, has been prepared based on an in-depth market analysis with inputs from industry experts. The report covers the market landscape and its growth prospects over the coming years. The report also includes a discussion of the key vendors operating in this market.

Key vendors
• Gap
• H&M
• Inditex
• Kering
• L Brands
• LVMH
Market driver
• Premiumization through well-positioned brands
• For a full, detailed list, view our report

Market challenge
• Availability of counterfeit products
• For a full, detailed list, view our report

Market trend
• Mass customization and personalization
• For a full, detailed list, view our report

Key questions answered in this report
• What will the market size be in 2022 and what will the growth rate be?
• What are the key market trends?
• What is driving this market?
• What are the challenges to market growth?
• Who are the key vendors in this market space?
• What are the market opportunities and threats faced by the key vendors?
• What are the strengths and weaknesses of the key vendors?

You can request one free hour of our analyst’s time when you purchase this market report. Details are provided within the report.

【資料の目次】

Table of Contents PART 01: EXECUTIVE SUMMARY

PART 02: SCOPE OF THE REPORT

PART 03: RESEARCH METHODOLOGY

PART 04: MARKET LANDSCAPE

Market outline
Market ecosystem
Market characteristics
Market segmentation analysis
PART 05: MARKET SIZING

Market definition
Market sizing 2017
Market size and forecast 2017-2022
PART 06: FIVE FORCES ANALYSIS

Bargaining power of buyers
Bargaining power of suppliers
Threat of new entrants
Threat of substitutes
Threat of rivalry
Market condition
PART 07: MARKET SEGMENTATION BY PRODUCT

Segmentation by product
Comparison by product
Tops and dresses – Market size and forecast 2017-2022
Bottom wear – Market size and forecast 2017-2022
Intimates and sleepwear (I&S) – Market size and forecast 2017-2022
Coats, jackets, and suits (C, J, & S) – Market size and forecast 2017-2022
Accessories and other clothing (A & OC) – Market size and forecast 2017-2022
Market opportunity by product
PART 08: CUSTOMER LANDSCAPE

PART 09: MARKET SEGMENTATION BY DISTRIBUTION CHANNEL

Segmentation by distribution channel
Comparison by distribution channel
Offline stores – Market size and forecast 2017-2022
Online stores – Market size and forecast 2017-2022
Market opportunity by distribution channel
PART 10: REGIONAL LANDSCAPE

Geographical segmentation
Regional comparison
EMEA – Market size and forecast 2017-2022
Americas – Market size and forecast 2017-2022
APAC – Market size and forecast 2017-2022
Key leading countries
Market opportunity
PART 11: DECISION FRAMEWORK

PART 12: DRIVERS AND CHALLENGES

Market drivers
Market challenges
PART 13: MARKET TRENDS

Virtual reality to enhance consumers’ shopping experience
Mass customization and personalization
Rise in product visibility and accessibility through online retailing
PART 14: VENDOR LANDSCAPE

Overview
Landscape disruption
Competitive scenario
Key competitive strategies
PART 15: VENDOR ANALYSIS

Vendors covered
Vendor classification
Market positioning of vendors
Gap
H&M
Inditex
Kering
L Brands
LVMH
List of abbreviations



【掲載企業】

• Gap
• H&M
• Inditex
• Kering
• L Brands
• LVMH


★調査レポート[女性用アパレル製品の世界市場2018-2022] (Global Women Apparel Market 2018-2022 / IRTNTR20629)販売に関する免責事項
[女性用アパレル製品の世界市場2018-2022] (Global Women Apparel Market 2018-2022 / IRTNTR20629)についてEメールでお問い合わせ


◆H&Iグローバルリサーチ株式会社のお客様(例)◆